Richting Seattle, ons laatste hotel!

19 augustus 2008 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Zonsondergang VictoriaVanmorgen om 9 uur keurig ingecheckt bij Coho Ferries. Om half 11 vertrokken en iets na twaalven kwamen we aan in Port Angeles, weer in Amerika!

StrandStrandGelunched bij “de Chinees” in Port Angeles en de route gevolgd die langs het Olympic National Park loopt. Die weg gaat langs de kust met af en toe geweldige uitzichten.  Sommige stranden zijn echter niet gebruikersvriendelijk voor zonaanbidders, ze liggen vol met oesters.Oesters

In Amerika moet je weer even wennen aan de maximale snelheid. Hier staat het weer in “miles” aangegeven, in Canada in kilometers. Toen we Canada inreden begreep ik al niet dat ik zo hard mocht rijden, ik zei al dat we dan veel te hard door de bochten gingen en minderde snelheid. Haarkleurafhankelijk?

We logeren in een zeer net hotel, mooie kamers. We hebben hier in het restaurant gegeten, ik heb nog nooit zo’n knullige bediening bezig gezien. Er was ook een groep jongeren en de twee meiden van de bediening wisten van gekkigheid niet wat ze moesten doen om in de smaak te vallen. Daar waren wij de dupe van aangezien wij iets minder interessant leken; af en toe werd er wat eten en drinken afgegooid op tafel. Minimale fooi gegeven.

We gaan nog even op zoek naar een ijsje en met de kaart van Seattle erbij kijken wat we morgen willen gaan bezichtigen. Onze laatste dag!

1. Lieke:
    20 augustus 2008
    Ooooh de laatste dag alweer..
    Nou geniet er nog van;)

xxx
  2. Lieke:
    20 augustus 2008
    Ik zal vast beginnen met poetsen:p
  3. Je vadertje en Mien:
    20 augustus 2008
    Laatste dag alweer.Gaat snel.Controleer ff of jullie je creditkaart nergens hebben laten liggen.Tot vrijdag.Kijk ook ff je hotmail in.Heb er een vraag naar jullie toegestuurd.
  4. C&W:
    20 augustus 2008
    Jaa, we zijn er weer! En wel voor de laatste keer. We wensen jullie nog 1 fijne dag toe en vooral een goede terugreis!!
  5. Wim werk, Carin thuis:
    20 augustus 2008
    Ook namens de werkzamen onder ons nog een hele fijne laatste dag toegewenst. Vanavond lekker eten en draaien in de SpaceNeedle en morgen weer vroeg uit de veren. Dat wordt dus (inkoppertje) 'Sleepless in Seattle'. Goede reis en tot gauw.